Ede doet mee!

Over de webshop

Terug naar overzicht

Hoe kan ik zonder in te loggen snel zien welke aanbieders en welke activiteiten in Ede doet mee! zitten?

Klik op de homepage op Snel uw keuze maken (het blauwe blok aan de rechterkant). U ziet dan een overzicht van aanbieders met de door hen aangeboden activiteiten zonder de prijzen.

Vraag inklappen  x

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor Ede doet mee! niet meer weet?

Ga naar de website www.ededoetmee.nl en klik rechtsboven op Inloggen. Vul daar uw cliëntnummer in als u een bestelling wilt doen en klik op Wachtwoord vergeten? Als aanbieder vult u het e-mailadres in van de contactpersoon. U krijgt dan per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Vraag inklappen  x

Wat kan ik doen als het mij niet lukt om in te loggen op Ede doet mee! of als ik een foutmelding krijg?

Twee weken nadat u het besluit op uw aanvraag Meer Kinderen Meedoen of Meer Volwassenen heeft ontvangen, kunt u inloggen. Lukt het niet om in te loggen? Controleer of u uw cliëntnummer en wachtwoord (bij de eerste login is dat uw postcode en huisnummer zonder spaties achter elkaar getypt) correct heeft ingevuld. Let op dat u de letters van de postcode invoert in hoofdletters.

Blijft de foutmelding, maakt u hiervan dan een melding via het Contactformulier van Ede doet mee! Wij nemen dan contact met u op.

 

Vraag inklappen  x

Wat moet ik doen als de activiteit die ik wil doen niet terug te vinden is op Ede doet mee!?

Neem contact op met de aanbieder van uw keuze. Uw aanbieder heeft zich dan nog niet aangemeld voor Ede doet mee!.

Vraag inklappen  x

Inloggen voor mijn kind (jonger dan 18 jaar) lukt niet. Wat moet ik doen?

U moet als hoofduitkeringsgerechtigde met uw eigen cliëntnummer inloggen voor uw kind, dat jonger is dan 18 jaar.

Vraag inklappen  x

Waarom vind ik een aanbieder niet terug in Ede doet mee!?

Staat de aanbieder van uw keuze niet op Ede doet mee!? Dan heeft deze aanbieder zich nog niet aangemeld. Benader dan uw aanbieder en vraag of deze zich alsnog aanmeldt voor Ede doet mee!

Vraag inklappen  x

Wat ik graag wil staat niet in de webshop.

Er zijn zo veel mogelijk verenigingen uitgenodigd om mee te doen aan Ede doet mee! U kunt de vereniging van uw keuze wijzen op Ede doet mee! Zij kunnen zich alsnog aanmelden voor Ede doet mee!

Vraag inklappen  x

Ik heb iets gevonden van een aanbieder die niet op Ede doet mee! staat. Kan dat ook?

Nee, u kunt alleen producten uit Ede doet mee! kiezen. Er zijn zoveel mogelijk verenigingen uitgenodigd om mee te doen aan Ede doet mee! U kunt de vereniging van uw keuze wijzen op Ede doet mee! Zij kunnen zich alsnog aanmelden voor Ede doet mee!

Vraag inklappen  x

Ik heb de regeling aangevraagd, wanneer hoor ik of de aanvraag is goedgekeurd?

Ongeveer 4-6 weken na uw aanvraag via ede.nl/berekenuwrecht krijgt u ons besluit (de toekenningsbrief) per e-mail. Twee weken na ontvangst van dit besluit staat het tegoed voor u klaar op Ede doet mee! en kunt u dit besteden.

 

Vraag inklappen  x

Kan ik het geld van meerdere kinderen of mijn vergoeding bij elkaar optellen?

Nee. U ontvangt per persoon een aparte inlogcode voor een tegemoetkoming van € 200.

Vraag inklappen  x

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik een bestelling plaats?

Als u in 2018 voor de eerste keer inlogt, kunt u een akkoord geven. Uw contactgegevens worden dan automatisch vanuit de webshop doorgestuurd naar de aanbieder waar u een product bestelt. Zelf krijgt u ook een bestelbevestiging.

Wilt u niet dat uw contactgegevens aan een aanbieder worden doorgegeven? Dan kunt u niet via de webshop bestellen. Mail naar info@ededoetmee.nl. Wij kijken wat we voor u kunnen doen, zodat u het gewenste product kunt afnemen.

Vraag inklappen  x

Waar vind ik mijn cliëntnummer?

Uw cliëntnummer vindt u in de toekenningsbrief van gemeente Ede.

Vraag inklappen  x

Kan ik hulp krijgen bij bestellen op Ede doet mee?

Op vrijdagochtend kunt u tussen 9 en 12 uur terecht bij het loket DigiHulp op het Werkplein Regio FoodValley, Raadhuisplein 1.

Vraag inklappen  x